Followers

Sunday, November 21, 2010

a'ah ridzuan x laku. fullstop!



fizikal sy gemok, pendek, sy x ramai peminat. sy x de boyfren. kenapa? sbb sy x cantik mcm org lain. sy jenis gila2. bt hal dgn kwn2 aje. lg pon mcm x brape nk minat brcouple. mungkin klu luaran org tgk sy, gaya sy mcm jenis yg ramai boyfren. sbb jenis yg bising2 kan? hmm. pd hakikatnya. hanya di mulut sj. di hati belom. secara juur sy masih belum brsedia! hmm mungkin sbb x jmpa org yg kena dgn jiwa kot. hmmm. okie itu bkn prsoalannya. yg nmjd soalannya. mana lebey penting aura atau cantk dr rupa paras. apa guna cantik luar tp dlm kotor kan? betul x? hmmm. mungkin ada hikmah sy ni jenis x de peminat. klu ada msti jd mcm sesetgh org 2 asyik ddk syok sndiri. okie. mcm jeles je bunyinya. yup! mmg jeles! siapa x jeles kan, tgk org sekeliling dikelilingi lelaki kacak, hensem, mkn brteman. tp sy, dgn kwn2 prempuan aje. kdg2 brsorgn. hmm. x pe sy redha. mungkin belom masa sy lg. mungkin akan dtg mana tau kan? atau mungkin da brlalu kan? tiba2 trinagt pd zaman sekolah. masa form 5 bru dtg dungun, bru pindah sbb ikut family, wah sy mcm apa je. semua pd sy, glamer, peminat jgn ckp lah kan? mmg ramai. tp itu dulu bkn skrg. sekrg? x pe lah. mungkin zaman kegemilangn sy belum tiba atau dah brlalu. sy prcaya dgn umi ckp, setiap manusia ada kelebihan trsendiri. hmm. mungkin org x nmpak apa yg ada pd diri sy ini. sbb sy sndri pon x nmpk apa kelebihan sy. atau mungkin sifat sy yg suka brkwan dgn semua org dan secara jujrnya sy x memilh utk brkwn dr seangkatan dgn sy hinggalah senior. mungkin faktor itu membuatkan sy tiada peminat ( yg sy tau lah. yg x tau x tau pulak kan? ).

kdg2 trase jgk bila ada gurauan oleh kwn2 yg ckp a'ah x de peminat. x mcm kitorg. ok itu 1 guarauan! tp x kena pd mereka. sbb tu mereka boley ckp mcm 2. mereka x rasa apa yg a'ah rasa. pernh jgk org ckp itu lah dulu si A (nama samaran pd sorg kwn sy ni) minat kau, x lyn. tgk lah skrg apa jd. aku pon bls, tu lah nyesal plk smbil gelak2. sbb itu gurauan kan? tiba2 ada sorg yg menyampuk dgn seriusnya. konfidence ke si A ni minat a'ah? sy pon bls. x lah saje je melayn ape yg korg ckp. padahal dlm hati luluh hati aku. sumpah! nmpk mcm kita ni x laku sgt kan? org pndg rendah, pndg remeh pd diri kita. x kan lah setiap org yg minat kita nk crita dan canang kt semua org kan? jenis a'ah mcm ni, kllu ada org minat kt a'ah a'ah lebey suka ambil jln mudah utk diamkan diri. x pyh nk bising2 mcm sesetgh org 2. canang semua crita. bg sy itu privacy sy. x perlu nk crita kt semua org kan? apa guna klu ramai peminat sekali pon aura x de. bg a'ah apa yg lebih penting aura. dgn aura. org boley suka kita. dgn aura jgk org prcayakan kita. aura adalah segala-galanya bg sy.

sy prnah jgk dgr crita klu nk tmbh aura jgn tinggal solat dan bnyykkan mengaji alquran. hmm. sy masih lg mncuba menambah aura sy. bkn nk harapkan peminat 2. tp utk kesenangn dan kebaikan diri sy jgk.

semua kwn2 sy cantikkan? haruslah ramai peminat.

*p/s im not desperate.

2 comments:

Hanisah anAk BiLaL OmaR said...

la..jangan la merendah diri..saya pon mcm 2..x cantik..gemuk..etc etc etc..but must have confident ea..seorg wanita yg baik utk lelaki yg baik..papehal be ur self..x yah nk selindung2..huhu..but..single is better than couple lorh..t senang nk dpt DL..hehe..sunyi memang sunyi..mmg x lari la dari 2 semua..but u stil have family & friends at here..cheer up babe :)

nur farihah said...

tq syg. =)