Followers

Saturday, October 16, 2010

final oh final.

A'AH KUAT!

omg! x tau da nk ckp apa. nk x nk, kene tempuh jgk. final xm dah makin dekai. nak ke x nak kene tempuh jgk. mcm2 main kt minda ni. almaklumlah, 1st time kott belajar universiti. cuba imagine, zaman skolah dulu x de maknaya repit klu x lulus. tp klu kt u, x lulus repit lah jawabnya! huh! x nk! selisih malaikat 44. siapa nk repitt kan? gila ke apa? sape nk? cuba bg tau sy, klu anda jmpe cuba bg tau sy. sy nk tgk siapa dye. sy nk intrview dye. sy nk blind date dgn dye. ha! betapa beria-ria kan? serius sy nk tgk ok! sy x tipu. huh! penat dah nk bt penegasan ni. haha.

risau fikir pasal xm. mengingatkan carry marks sy, naik gerun dibuatnya mcm nk jmpa malaikat maut pon ada. so far yg alin alhmdulillah. tp BEL, ya Allah! kau saja yg tau. belaja besh, belaja x tension, belaja senang, tp kenapa x memberangsangkan? mmg lah ade harapan nk lulus, tp sy nk mcm org lain, dpt A, even A- pon dah alhmdulillah. tp klu dah carry marks pon x brp nk ok. mcm mana nk A kan? A- pon x tau lg ape cer. klu B 2 adalah peluang sikit. tp sikit sgt. nk cecah B+ 2. tlg lah. Ya Allah tlg aku. aku buat semua utk parents aku, utk diri aku. pd mu sj tmpt aku mengadu. pd blog ni jgk tmpat aku lepas. pd kwn2 classmate, roomate jgk tmpat aku menagis. Ya Allah. tlg aku, kuatkan diri aku utk tempuh semua. pd mu saje tmpat aku mengadu. =(

No comments: